Uitslag Minutenloterij tijdens V.V. IJmuiden 1 - Amstelveen-Heemraad 1

24 november 2022 14:00

René van der Plas - www.vvijmuiden.nl © 21-11-2022

Een initiatief van de selectie van V.V. IJmuiden 1 & 2 om geld te financieren voor het trainingskamp!

cbddcb072a3baa57758ba17ed7076ecbfce2b0d0.jpg

In de 4e thuiswedstrijd voor de competitie in speelronde 8 speelde V.V. IJmuiden tegen Amstelveen-Heemraad.
Het werd helaas een 1-2 overwinning voor de ploeg uit Amstelveen en dus verlies voor het elftal van trainer-coach Brian Tevreden.
1 doelpunt voor V.V. IJmuiden en dat betekent dat de prijs in de Minutenloterij in zijn volledigheid aan één persoon wordt uitgekeerd.

In de 51e minuut scoorde Julian Jansen de aansluitingstreffer, alleen mocht zijn goal voor het resultaat niet baten. Degene met getal 51 is dus de winnaar. De enige goal in de thuiswedstrijd voor V.V. IJmuiden betekent dat we maar één prijswinnaar hebben en dat hij € 100,= gewonnen heeft. De winnaar van de prijs is tevens een gulle gever, want hij besloot de  € 100,= direct terug te geven aan de selectie, als extra bijdrage voor het trainingskamp. Namens de selectie dank voor deze gift!

etiquette_litre_pastis_51_45_spiritueux_pas_de_calais_boursot.jpg

#vvijmuiden1