Technische zaken jeugd

Mike Finch
Mike stuurt als HJO de coördinatoren van de jeugd aan en is verantwoordelijk voor het aanstellen van trainers/leiders voor de jeugdteams. Mike onderhoudt contact met alle trainers/leiders en monitort de ontwikkeling van trainers/spelers. Bewaakt de voetbalvisie van de VV IJmuiden. Mike heeft om lijnen kort te houden zitting in het jeugdcommissie en schuift indien nodig aan bij hoofdbestuur.

Wybe Jaspers: coördinator onderbouw
Wybe is het gezicht en aanspreekpunt van de mini's. Naast trainen en het coördineren van deze groep. Hij heeft overleg met HJO, stuurt de trainers en leiders van de mini’s aan en verzorgt het contact met de leden van deze groep. Tevens is hij coordinator van de JO8 en JO9.

Peter van Leeuwen: Coördinator middenbouw (JO10 t/m JO12),
Peter is het aanspreekpunt van de middenbouw. Hij heeft overleg met hoofd jeugdopleiding en verzorgt het contact met leden van deze groep

Maurits Verhoogt: Coördinator bovenbouw (JO13 t/m JO19),

Maurits is het aanspreekpunt van de bovenbouw. Hij heeft overleg met hoofd jeugdopleiding en verzorgt het contact met leden van deze groep

Vincent de Ruig: Coördinator meidenafdeling
Vincent is het aanspreekpunt voor de meidenafdeling. Hij heeft overleg met hoofd jeugdopleiding, stuurt de trainers en leiders van de meidenteams aan en verzorgt het contact met de leden van deze groep.