Stand van zaken Grote Clubactie bij V.V. IJmuiden

13 oktober 2023 11:45

René van der Plas - www.vvijmuiden.nl © 10-10-2023

Het gaat fantastisch met de Grote Clubactie bij V.V. IJmuiden. Er is inmiddels online € 4.700,- opgehaald. De verkoop van de papieren boekjes loopt nog tot zaterdag 4 november 2023 en uiterlijk dinsdag 7 november 2023 dienen de boekjes ingeleverd te worden.

In de bestuurskamer staat een doos op tafel waarin de boekjes gedaan kunnen worden.

Degene die de meeste loten heeft verkocht verdient een cadeaubon van € 50,- en de nummers 2 en 3 verdienen een cadeaubon ter waarde van € 25,-.

Het team dat de meeste loten in zijn totaliteit heeft verkocht verdient met elkaar een patatje met daarbij een drankje.

Naast de reguliere loten verkopen we ook Superloten. Een Superlot vertegenwoordigt 50 loten en heeft een waarde van € 150,- waarvan 80% (€120,-) naar onze vereniging gaat. Een vorm van sponsoring van de club, maar de loten worden uiteraard op naam van lotenverkoper gezet. Zodat hij/zij hoog kan scoren op de eindstand van meest verkopende lid van de club.

De Superloten zijn met name een mooie vorm van sponsoring als team en uiteraard ook voor ondernemers.

Ben je geïnteresseerd in deze Superloten neem dan contact op met Wybe Jaspers om de aankoop van een Superlot te regelen.
Wybe is te bereiken via telefoonnummer: 06 - 3829 5573 en per e-mail via [email protected].

De opbrengst van de Grote Clubactie wordt besteed aan materialen voor de jeugd zoals extra doelen, pionnen, ballen en hesjes.

Voor verdere vragen neem dan contact op met Wybe Jaspers via de telefoon, e-mail of via Whatsapp.

Grote-Clubactie-plaatje-80-is-voor-de-club.jpg

vvijmuiden.jpg