Opzeggen of Overschrijven?

Beste leden,

Hierbij de uitleg hoe bij vv IJmuiden het opzeggen van het lidmaatschap of het overschrijven naar andere vereniging in zijn werk gaat. Aan het einde van elk seizoen zijn er altijd leden die willen overschrijven of willen opzeggen. Dit vinden wij als bestuur natuurlijk jammer, maar is helaas een gegeven.

Hieronder een kleine handleiding als men wil opzeggen of overschrijven.

1. Zorg dat de contributie volledig betaald is, eventueel navragen bij Edwin Eefting, onze penningmeester.
  2. Lever (eventueel) alle materialen in bij Nol van Hooff, onze materiaal verantwoordelijke.
  3. Zorg dat bovenstaand geregeld is, dan kan;
    1. Bij overschrijven; de vereniging waar je naar toe gaat stuurt vv IJmuiden digitaal een verzoek tot overschrijving in. Indien aan alle eerder genoemde voorwaarden is voldaan zullen wij deze honoreren.
    2. Bij opzeggen; door middel van een mail dient het lidmaatschap te worden opgezegd. Dit kan door deze te sturen aan [email protected]. Hierna volgt een bevestiging dat alle materialen in goede orde zijn ontvangen.

LET OP:
Zowel bij het opzeggen als het overschrijven naar een andere vereniging hanteert vv IJmuiden de volgende afspraak:

• Voor 16 juni van het kalenderjaar betaal je voor het daaropvolgende seizoen geen contributie.
  • Tussen 16 juni en 1 september betaal je 50% van de verschuldigde contributie van het aankomende seizoen.
  • Vanaf 1 september betaal je de volledige contributie van het aankomende seizoen.

Extra notitie: De overschrijvingstermijn om over te stappen naar een andere club loopt af op 15 juni.
Tot die tijd kun je dus opzeggen of overschrijven zonder dat er kosten voor het nieuwe seizoen worden door berekend. Daarna zijn wij genoodzaakt de contributie deels of volledig te innen.

Vriendelijke groet,

Bestuur vv. IJmuiden