V.V. IJmuiden JO15-2 - S.v. Overbos JO15-3 (3-5)

19 november 2022 18:00

Dunja van Bannink

De JO15-2 kwam vandaag helaas veel spelers tekort. En dus werd er bij de JO14-1 geleend... Jayden, Enzo en Yassin vielen samen met Noah (van JO13-1) graag in. Het was even zoeken naar hoe er het beste kon worden samengespeeld. Aanvoerder Nick stond voor de grote uitdaging er zo snel mogelijk een team van te maken. Een pittige opgave als de wedstrijd al begint.

Het was dan ook even inkomen. Overbos is duidelijk langer een team. Zij vonden elkaar makkelijk en al vlot keek de thuisploeg tegen een 0-3 achterstand aan. Maar ineens begonnen er ook samenspelmomenten bij IJmuiden te ontstaan. Yassin leverde de assist op Nick en weg was die ellendige nul.. Ook de keeper kwam meer in de wedstrijd en Overbos moest z'n tactiek gaan wijzigen. Een zeer onfortuinlijke botsing tussen een IJmuiden speler en zijn Overbos opponent, bracht de gastspeler ten val. Een serieus nare val want hij brak daarbij vermoedelijk zijn schouder.

Tijdens de rust lag de speler overladen met jassen en sjaals op het veld in afwachting van een ambulance. Wij wensen hem uiteraard heel veel sterkte en alvast een voorspoedig herstel.

Na hervatting van de wedstrijd waren er van tijd tot tijd leuke spelmomenten. Toch was Overbos uiteindelijk sterker. Een bewogen en zeer koude voetbalochtend waarbij de invallers direct gepolst werden om nog eens in te vallen wanneer nodig. Dus wie weet tot een volgende keer.

#JO15-2