V.V. IJmuiden VR1 - Blauw Wit (W) VR1

5e speelronde 4e klasse - 1

IJmuiden_VR_-_Blauw_Wit_W_VR1.jpg

Vorig weekend
werd op zaterdag 18 maart 2023 met 2-0 in Amsterdam-West verloren van "Angstgegner" VVA/Spartaan. Dit weekend komt Blauw Wit (W) uit West-Knollendam op bezoek in Velsen-Zuid.

Het team van Henk Roessink en René Aland en getraind door het duo Martijn Gunneman en Wietze de Jong moet na het puntenverlies op de Laan van Spartaan in Amsterdam de 3 punten nu maar weer eens op Sportpark Schoonenberg houden.

V.V. IJmuiden VR1 staat thans in de middenmoot op plaats 6 met 6 punten uit 4 wedstrijden. Het doelsaldo is 12 voor en 5 tegen, oftewel een positief doelsaldo van +7. Het resultaat werd als volgt bereikt. De derby op Sportpark Zeewijk werd nipt verloren met 2-1 van SVIJ VR1. Vervolgens werd met 4-1 gewonnen van S.V. Marken VR1 en daarna werd er op Sportpark Ookmeer bij DEVO'58 VR1 met 0-7 (onder idyllische omstandigheden) gewonnen en de laatste wedstrijd was de reeds gememoreerde match tegen VVA/Spartaan VR1 (2-0 verlies)

Tegenstander Blauw Wit (W) doet het een stuk minder en staat op plek 10. Zij behaalden tot nog toe 3 punten uit 4 wedstrijden en zij heben met 5 doelpunten voor en 11 treffers tegen een negatief doelsaldo van -6.

Kortom er liggen kansen voor ons vrouwelijke vlaggenschip.

De wedstrijd tegen de tegenstander uit West-Knollendam begint, als de weersconditie en het veld het toe laten, om 12:00 uur op Sportpark Schoonenberg, Tolsduinerlaan 8, 1981 EG Velsen-Zuid. Het team en de begeleidingsstaf zullen het leuk vinden om je als toeschouwer te begroeten. Komt allen!

Lees meer over:
#vvijmuidenVR1