Update Grote Clubactie

16 november 2022 12:00

René van der Plas - www.vvijmuiden.nl © 15-11-2022

De Grote Clubactie 2022 loopt bijna teneinde. Hieronder de stand van zaken rondom dit fantastische initiatief.

Beste leden,

De Grote Clubactie loopt bijna teneinde. Deze week is de laatste week om de boekjes in te leveren. De actie loopt als een trein. Hieronder een update van de actie!

IMG-20221110-WA0008.jpg

Op bovenstaande foto Lorenzo Duin met een  Superlot.

Lorenzo Duin, speler van V.V. IJmuiden JO11-2 heeft in totaal 3 Superloten verkocht waaronder 1 aan zijn ouders en 2 aan de firma Kufa Raamsystemen, Middenhavenstraat 7, 1976 CK IJmuiden.

Bouwbedrijf Kelvin Waleveld, Kennemerlaan 14 C, 1972 EN IJmuiden en Aannemingsbedrijf Van Os, Voltastraat 10, 1972 RJ IJmuiden hebben ieder 2 Superloten gekocht.

Zeevisgroothandel Nick Visser b.v., Halkade 74, 1976 DC IJmuiden heeft 1 Superlot gekocht.

Wij bedanken Lorenzo en uiteraard bovengenoemde bedrijven voor de sponsoring en ook al die andere leden en niet te vergeten onze jonge lotenkopers! Dankzij uw bijdrage kunnen wij ons doel "Nieuwe doelen op wielen" bereiken!

De tussenstand is thans als volgt:

statistieken.jpg

Als u verder nog geïnteresseerd bent in het kopen van loten neem dan contact op met jeugdsecretaris Wybe Jaspers.

Met vriendelijke groet,

René van der Plas,